Conectare

Conectare

Inregistrare in site

Inregistrare in site



Scopul Gradiniţei Gan HaEden Shel Yaldut este acela de a fi un loc magic în care încă din prima zi vă veţi întâlni doar cu oameni calificaţi, gata să vă ofere cea mai bună educaţie

În grădiniţa noastră, sănătatea şi buna stare a fiecărui copil este pe primul loc, iar după cel puţin un an petrecut alături de noi veţi pleca cu amintiri deosebite, o educaţie la cel mai înalt nivel, dar mai ales ca membri ai unei familii lărgite.

fiecare copil
  • este tratat în funcţie de propriile nevoi
  • învaţă să îi respecte pe cei din jur
  • învaţă să aprecieze că face parte dintr-o comunitate
  • îşi dezvoltă identitatea iudaică fără limite, constrângeri sau prejudecăţi
  • află care sunt valorile vieţii
  • este încurajat să-şi dezvolte curiozitatea şi imaginaţia, încrederea în sine şi inteligenţa emoţională
  • va beneficia de profesionalismul şi creativitatea cadrelor noastre didactice

Oferta Gan Eden

Arată spune şi împărtăşeşte

Fiecărui copil îi este rezervată o anumită zi din săptămână de-a lungul anului şcolar în care este încurajat să aducă un anume obiect, ceva ce ei au făcut sau care le aparţine, de acasă, să îl arate şi să îl împărtăşească cu ceilalţi.Educatoarea şi colegii vor pune întrebări referitoare la acele lucruri, de ce le-a ales, ce înseamnă pentru el. Astfel copiii îşi dezvoltă calităţile de exprimare în faţa clasei, dar şi ceilalţi copii învaţă să işi dezvolte abilităţile de a asculta. Copiii dumneavostră îşi vor construi încet - încet încrederea în sine şi stima de sine, pentru că ei îşi împărtăşesc colecţia lor unică.

Artă si creaţie

Copiii vor avea ocazia să îşi verifice şi să îşi aplice creativitatea folosind o paletă largă de mijloace de artă. Tempera, culorile de apă, markerele, creioanele colorate, banda adezivă, lipiciul, foarfecele, sclipiciul, sunt doar câteva dintre materialele cu care copiii vor lucra în timpul orelor de creaţie. Este important de amintit că cel mai mult contează procesul prin care este făcut obiectul şi nu obiectul terminat! Ce contează cel mai mult pentru noi este ca ei să se simtă mândri de creaţiile lor!

Circle time

Scopul gradinitei noastre este de a deveni o familie. Pentru aceasta ne vom rezerva în fiecare zi 30 de min în care copiii, educatoarele si asistentele de educatoare vor încerca sa se cunoasca mai bine si sa analizeze ce au realizat în timpul petrecut împreuna. Noi consideram ca este foarte important sa ne cunoastem în afara activitatilor pentru a putea aplica metodele cele mai potrivite în scopul dezvoltarii copiilor ca indivizi.

Educatie fizica

La grădiniţa noastră elevii participă la activităţi în clădire dar şi în curtea grădiniţei. De-a lungul săptămânii va exista programul de exerciţii fizice în care copiii vor reuşi să îşi dezvolte o mare parte din capacităţile fizice. O parte din jocurile pe care le vom desfăşura cu copiii vor implica munca în echipă. Vom folosi mingi, crose de hokey şi o varietate de alte obiecte care implică competiţia între participanţi şi care duc la atingerea scopurilor jocului. De asemenea grupa mare din gradiniţa noastră va participa şi la diferite competiţii care au ca scop dezvoltarea programului de educaţie şi dezvoltare fizică. Copiii vor putea participa la cursuri de ritmuri, dansuri, stretching şi aerobic, totul fiind atent pregătit împreună cu un antrenor de specialitate.

Edicatie senzoriala

Ea ajută la dezvoltarea intelectului copilului. Activităţile desfăşurate în cadrul orelor noastre îi vor permite copilului tău să îşi definească simţurile: auzul, mirosul, gustul, pipăitul şi să îşi îmbunătăţească percepţia şi raţionamentul senzorial.Activităţile pentru dezvoltarea capacităţilor senzoriale pornesc de la particular la general. Primele lecţii prezintă materiale cu percepţie senzorială contranstante şi pe parcurs se introduc alte lecţii cu materiale din ce în ce mai variate. Ca şi exemplu primele lecţii includ identificarea şi diferenţierea între cele trei culori de bază: roşu, galben şi albastru. Mai departe sunt introduse culorile secundare: verde, violet şi orange. Într-un final copiii trebuie să înveţe să folosească şi să recunoscă diferite nuanţe.Aceasta este doar una dintre activităţile pe care educatoarele le vor desfăşura cu copiii, în urma cărora copiii îşi vor îmbogăţi vocabularul descriptiv folosind cuvinte precum: deschis, mai deschis, cel mai deschis sau, închis, mai închis, cel mai închis. Concentrarea este un rezultat secundar obţinut din activităţile copilului cu mâinile sale, cel mai des întâlnit la grupa mică. Copiii sunt de obicei antrenaţi în acţiuni în care îşi vor folosi foarte mult mâinile, care cer un aport foarte mare de concentrare. Activităţile senzoriale de la grupa mică sunt desfăşurate pentru a-i ajuta pe copii să facă deosebirea între diferite înălţimi, lungimi, greutăţi, culori, sunete, mirosuri, gusturi şi texturi.La nivelul grupei mijlocii şi mari activităţile pentru dezvoltarea simţurilor cuprind abilităţi timpurii de calcul şi introducerea unor noţiuni de bază de geometrie sau a sistemului de împărţire şi înmulţire. Toate materialele senzorile de la aceste ore pot fi folosite şi pentru alte niveluri de pregătire, depinzând de nivelul copilului de înţelegere. Activităţile sunt construite pe baza unui raport adecvat între structură şi creativitate.

Jocul liber

Jocul este parte integrantă din copilăria tuturor şi în acelaşi timp este şi cea mai eficientă metodă de a descoperi lumea în care creştem. Jucându-se, copilul învaţă să interacţioneze unul cu altul, să împartă, să caute o rezolvare a problemelor şi să fie parte dintr-o echipă. Varietatea de jucării din clasă încurajează copiii să îşi folosească imaginaţia si să îşi construiască propriul joc creativ şi dinamic, dezvoltându-şi în acelaşi timp şi celelalte calităţi, precum cele motrice.

Limba ebraica

Unul dintre scopurile programelor acestei gradiniţe este să îi aducem pe copii într-un mod cât mai plăcut, aproape de limba orală, modernă ebraică. Ei vor auzi şi vor învăţa cuvinte în limba ebraică relaţionate cu anotimpurile, sărbătorile evreieşti şi lecţii discutate în clasă. Cântecele în limba ebraică şi jocurile sunt încorporate în metodele de predare. Elevii vor stăpâni şi vor avea experienţa de a fi învăţat şi valorile evreieşti, tradiţiile asociate Şabatului şi sărbătorilor.

Muzica si ritmuri

Muzica este limbajul universal la orele noastre. Clasele sunt dotate cu instrumente muzicale care îi vor ajuta pe copii să experimenteze ritmurile muzicii şi învăţarea cântecelor.Selecţia cântecelor pentru copiii preşcolari include CD-uri cu cântecele cele mai cunoscute, muzică clasică, pop modern, muzica de spectacol, instrumentală, cântece în limba ebraică şi engleză şi cântece de sărbători. Copiii tuturor grupelor vor participa deseori şi la spectacole organizate şi în cadrul gradiniţei sau în diferite alte locaţii, în funcţie de eveniment. Pe parcursul orelor vor învăţa o serie de cântece pe care le vom prezenta cu mare plăcere pe scenă la diferite serbări.

Sabatul

Pregătirea şi celebrarea Şabatului reprezintă un moment special al săptămânii. Copiii vor întâmpina Şabatul, în fiecare vineri, cântând, pregătind chalaua (pâine puţin mai dulce împletită în diferite moduri). În fiecare vineri copiii îşi vor face unul altuia mici cadouri făcute de ei, jucând un joc pe nume Giganţii si Ştrumfii. Acest joc îi va ajuta să se cunoască mai bine, să stabilească relaţii la un nivel mai personal cu toţi copiii din grădiniţă. Şabatul este un palat în timp în care copiii încheie o săptămână petrecută la grădiniţă şi îi încarcă cu suficientă energie şi bună dispoziţie pentru săptămâna ce urmează.

Tehnologia

Metodele noastre de predare sunt cele mai performante. În procesul de învăţare tehnologia va fi folosită ca suport educativ în timpul orelor de clasă sau a activităţilor opţionale, făra a predomina în defavoarea celorlalte metode de învăţare.

 

Echipa Gan Eden



Urmareste-ne activitatea pe facebook
Asculta-ne in fiecare duminica de la 11:00